Ta strona wymaga JavaScript do poprawnego działaniaInformacja Urzędu Miejskiego w Kaletach
Miasto Kalety - w Kontakcie JST

Ogłoszenia

Zobacz najnowsze ogłoszenia z samorządu

Informacja Urzędu Miejskiego w Kaletach

6 dni temu

Wydział Finansowo-Budżetowy Urzędu Miejskiego w Kaletach przypomina o obowiązku zgłaszania się do pok. nr 5, osób, które w 2025 roku:

- zakupiły, sprzedały lub otrzymały w drodze darowizny nieruchomość znajdującą się na terenie gminy Kalety,

- nabyły spadek (np. akt poświadczenia dziedziczenia, postanowienie o nabyciu spadku, dział spadku itp.),

- dokonały zmian geodezyjnych posiadanych nieruchomości (np. podział działek, aktualizacja użytków, zmiana wielkości),

- zakończyły budowę.


Urząd informuje, iż zgodnie z przepisami prawa osoby fizyczne są zobowiązane złożyć właściwemu organowi podatkowemu informację podatkową, sporządzoną na formularzu według ustalonego wzoru, w terminie 14 dni od dnia wystąpienia okoliczności uzasadniających powstanie albo wygaśnięcie obowiązku podatkowego w zakresie podatku od nieruchomości, podatku rolnego, podatku leśnego lub od dnia zaistnienia zdarzenia mającego wpływ na wysokość opodatkowania. Obowiązek składania informacji podatkowej dotyczy również podatników korzystających ze zwolnień na mocy przepisów ustawy.


Urząd Miejski przypomina również, iż dnia 15 września br. minął termin płatności III raty podatku – prosimy o terminowe dokonywanie wpłat. Następny termin IV raty podatku przypada 15 listopada 2025 r.


Płatnikom podatku przypominamy, że zobowiązania podatkowe oraz opłaty za gospodarkę odpadami są widoczne po zarejestrowaniu się na stronie eurzad.kalety.pl również w aplikacji mMieszkaniec.